شكنجه می كند مرا

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

شكنجه می كند مرا

 

           در خزر چشمانم غرق شو, 

                                       دلم جغرافیای بدی نیست

  


 

شكنجه می كند مرا ، هوای پستِ پرغبار

نشسته ام در این خزان ، كجاست خانه ی بهار؟

نه خواستم آن بهشت را ، كه وعده می كنی مدام

نه خواستم به این عتاب ، ز من در آوری دمار

می شكند به هر زمان ، بغض ِغمی كه در گلوست

ز رنگِ روی مردم و ز رنج های بیشمار

قرار شد خم نشود ، ز غصه ابروی كسی

فغان! كمر شكسته ایم ، چو برده گانِ روزگار

به هر دمی زنده شوم ، به هر نفس روم ز هوش

مرگ نه می كشد مرا ، نه می دهد راه فرار

نه جای می دهد زمین ، نه می رسم به آسمان

از این وجود برزخی ! كجا بر آورم هوار؟


شاعر : محمد قدیمی



نظرات شما عزیزان:

یه عاشق
ساعت20:28---13 فروردين 1391
ممنون آقامسعود که سر زدی.وبلاگ زیبایی داری

پرواز پروانه خیال من
ساعت17:55---23 اسفند 1390
امان از دست این مردم زنده کش مرده پرست


hamraz
ساعت0:15---22 اسفند 1390

دلتنگم ، براي کسي که مدتهاست بي آن که باشد ..!
هر لحظه ..
زندگي اش کرده ام ..!


یاشیل
ساعت0:42---21 اسفند 1390
درود.مسعود جان خیلی زیبا می نویسی.خیلی با احساس.پاک با طراوت.امیدوارم شادکامی و سرافرازی خط زرین برگ برگ دفتر زندگیت باشد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |